joo perjantaissa mennää vähä päälle tunninpäästä. huoh ja nää kakspäivää on menny miten on menny.. päin persettä suoraan sanottuna. oon syöny välittämättä paljonko. ja oksentanu. huh viimeks oksensin montakuukautta sitten ja nää päivät on menny muutenki näitä päiviä enne hyvin kun oon sen 10-30km päivässä kävelly. viime viikol kävelin lähes jokapäivä sen 30km eli 6h päivässä. http://www.youtube.com/watch?v=tGj1yBvihzE huomenna(kohta) selviydyn kofeiinitabujenkera, leffa-kirja-käärintäbileiden ja koneen kanssa jos kukaan ei vaan alakerras katkasis nettiyhteyksiä, cd levyjenpolttaminenkaa ei onnistu tänä yönä kun laiskuuteni takia en jaksa hakee levyjä alakerrasta. nyt taas alusta se 2,4,6,8 dieetti eli 200, 400, 600, 800 kcal ja oma kehittämä kävely(kun en juoksemaan pysty polventakia) reeni eli 20-30km jokapäivä. huh oon päässy huonnon  kuntoo täs parinpäivän aikana. lihoin varmaa 3kg kahes päiväs ja olo on sellanen turvonnu punkero. psykiatrin kanssa sovittiin et yrittäisin kääntää mun dieettiä terveellisempään suuntaa mut jos mää joustan ja joustan mulla menee kauemmin päästä terveeseen elämään kiinni. siis tarkoitan sitä että mitä kauemmin mulla menee laihduttaan sitä kauemmin mulla menee alottaa terveellinen ruokavalio millon en enään halua pudottaa painoa. viikonloppuna en todellakaan aijo juoda, enkä lähteä mihinkään tai kenenkään kanssa pihalle vaikka kaveri tuleeki jämsänkoskelta käymään täälä mutta ei tällänen turvonnuamanda ketään mee tapaan.tänään leivoin porkkanapiirakkaa jonka kuorrute oli liian kirpeä. en mää yleensä leivo mut tänään oli tällänen ahmimispäivä.

pää lyö tyhjää. ajattelin et katon kohta kauhuleffoja yksikseni ja halailen tyynyä milluran sijasta. kauhee tunne kun jokapaikasta pursuu läskiä, oon syöny kun joku hullu nää kaks päivää. hokasin just et meillä on salaattikirja. kokeieln kaiken näkösiä kevyitä salaatteja ja postailen hyviä sitten tänne niin saan jakaa ilon teidänkin kanssa. http://www.youtube.com/watch?v=754e3-5OZn8&playnext=1&list=PL5E9A31359ECC27CF puhun yleensä kaiken suoraa en jaksa ajatella etukäteen puheitani ja jos vaikka joku esimerkiksi kysyy tupakkaa en jää selittämään että sori mulla on enää yks ja hirvee hinku koulun jälkee vaan sanon suoraa etten anna. en myöskää tykkää valehdella muille. en vaan oo sellanen. kaverit sanoo mua tosi rennoks ja välinpitämäkkömäks. en oikee osaa sanoo tosta rennosta mitää mut välinpitämätön mää oon. mulla on myös tosi huono muisti. oon käyttäny nyt lähes vuoden putkeen jokapäivä isoja löysiä vaatteita ja farkkuja käytin viimeks vuosi sitte. mulla on nyt vähän masentunu olo joten tekstiä tulee sen mukaan. huomenna lupaan iloisempaa! piristystä pirisystä.. ei hele läksyt pitäs tässä jossai vaihees tehä..